Tuesday 12 December 2017

Day trading nifty options


Dzień handlu Nifty Opcje Re: Dzień handlu Nifty Opcje Witam kolegów handlowców, NIE handlować Nifty FUTURES, ani ani mojej stolicy, ani mojego doświadczenia nie pozwalają mi to zrobić. Dziś dla celów akademickich umieściłem KUP na NF na NSE Paathshala. Zamieniłem SL-L na kupno za 0,3 i cenę na 0,6. Ku mojemu zaskoczeniu, NF wyszedł 20 nad moim zdecydowanym wpisem, ale moje zamówienie nie zostało wykonane. Czy możesz mi powiedzieć? jak wiele diff shud i miejsce między limitem a wyzwalaniem Zapytaj o wartości ogólne z Twojego eperience, aby zamówienie nie zostało wyczerpane. Re: Dzień handlu Nifty Opcje Może ludzie tutaj są zrozumienia powoli, czas handlu jada bak bak karna hanikarak hai. Jeśli podczas jazdy każdego dnia słuchasz głośnego muskowania, to wypadki się zdarzają. A handel dzienny potrzebuje dużo więcej koncentracji niż prowadzenie samochodu. Głównym powodem jest to, że umysł ludzki w zasadzie nie jest w stanie zrobić wielozadaniowości. Prosty przykład, staraj się pisać obiema rękami jednocześnie (w tym samym czasie). Ale z dwoma różnymi tematami: podobnie jak jedna strona jest prostą sumą z wieloma liczbami zawierającymi tylko 3 lub 4 cyfry, a drugą stroną proste wydarzenie historyczne. Wystarczy spróbować, aby zobaczyć, jak trudne. Poważni handlowcy dzień nie odbierają telefonu ani nie zaczynają rozmawiać z członkami rodziny podczas handlu. Nie patrz na inni, a koncentracja wzmacniacza. To znacznie poprawi Twoją wydajność podczas codziennego handlu. Bądź online tu tylko w ciągu dnia, tylko krótko, gdy jest za tym jakiś dobry powód. Forum jest zawsze tu po rynku. Przedsiębiorcy pozycjonujący mają tu małą niezależność, ponieważ nie potrzebują częstego wejścia i wyjścia. ---------- Na dzień dzisiejszy było mało dobrych robót także każdego dnia. Dwa bardzo dobre krótkie obroty były tam poniżej poprzednich dni niskie z niewielkimi stratami stop. Uwaga: gdy dzienny wzrost zmienności, Stop również trochę wzrosnąć. Obejrzyj wykresy 5 minut i 30 min na potrzeby wsparcia z bezpłatnej mapy gogli. To było łatwe, po prostu koncentruj się więcej. Nie rozmawiaj tu niepotrzebnie podczas handlu i nie handluj zbyt. Z najlepszymi życzeniami dla All. Jai Mata Di. Cześć kupcom, nie handlowam Nifty FUTURES, ponieważ ani moja stolica, ani moje doświadczenia nie pozwalają mi to robić. Dziś dla celów akademickich umieściłem KUP na NF na NSE Paathshala. Zamieniłem SL-L na kupno za 0,3 i cenę na 0,6. Ku mojemu zaskoczeniu, NF wyszedł 20 nad moim zdecydowanym wpisem, ale moje zamówienie nie zostało wykonane. Czy możesz mi powiedzieć? jak dużo diff shud i miejsce między limitem a wyzwalaniem Zapytaj o wartości ogólne z Twojego eperience, aby zamówienie nie zostało wyczerpane. W większości przypadków małe poślizgi małych zamówień są bardzo małe w SLM. Podczas niestabilnych czasów zamówienia SL-L nie trafiają wiele razy. To dlatego Big Volume gracze nie mogą używać SL-L. Wykorzystują one zarówno rynek, jak i zaprogramowany porządek, korzystając z handlu algo z bardzo małymi różnicami cenowymi. Mali średnioroczni inwestorzy mogą wykonać bardzo wysoką rentowność wzmacniacza telefonicznego, wybierając opcję "Trading", ucząc się ampułki za wskazówkami i poradami. Nifty opcja to taki produkt, który może zarobić 5000 Rs w tym samym dniu w pojedynczym handlu, inwestując tylko 10 000 dolarów. Inwestycja ta wiąże się z maksymalnym ryzykiem 2,500 Rs lub mniej w zależności od poziomu wyzwalania strat. Transakcja opcyjna wymaga tylko 110-tego zwykłego kapitału, który trzeba wykonać tradycyjnie. A handel Nifty Options może nawet zarobić więcej zysków, gdy rynek się skończy. Poniższa tabela przedstawia pomysł, w jaki sposób należy dokonywać transakcji: - zapasy (strata na 5 stopach) opcja Rs.5000 (5 Profit Margin) (opcja 25 stop loss) Rs.5000 (50 Profit Margines) to nadwyżka 90 000, która może pozostać w Twoich rękach i wprowadzać inne formy inwestycji lub bezpiecznie je utrzymywać. Dlaczego więc niepotrzebnie zaangażować większą kwotę, jeśli możesz zarobić tak samo, inwestując niewielką część swojego cennego kapitału. Strona ta uczy przedsiębiorców Nifty Options, w jaki sposób, kiedy i kiedy je sprzedawać w dowolnym trendzie na rynku Bullish lub Bearish lub Rangebound. Nasze 100 skutecznych kursów zderzeniowych oświecimy tajemniczą sztukę Trading Nifty Options w bardzo prosty sposób. Nie tylko dowiemy się, jak handlować Nifty Options, ale zapewnimy gotowość do wdrożenia Strategii Handlowych, z najbardziej aktualnymi cenami rynkowymi i trendem, aby można było handlować na każdym trendzie rynkowym z ograniczonym ryzykiem i nieograniczonym zyskiem. Dajemy bezpłatne porady Live na temat Nifty Calls amp tworzy opcje Tradings wraz z zestawem kursów. Niezależnie od tego, czy jest to wskazówka od eksperta czy ulicy, warto wiedzieć, że wzmacniacz dowiaduje się o ważnych wskaźnikach sugerujących sygnał buysell. It8217s dość powszechne, że bias amp fałszywe wskazówki lub sygnały pochodzą od ludzi, którzy manipulują rynkiem na ich własne korzyści. Zapewnimy Nifty Calls w czasie rzeczywistym oraz symulacje handlowe Nifty Puts i sprawią, że będziesz gotowy do przeprowadzenia Nifty Options Trade po zakończeniu kursu. 8220Niezginanie8221 jest równie ważne jak 8220Winning8221 w handlu Nifty Options. Nikt w rzeczywistości nie jest pewien, gdzie rynek dojdzie jeszcze na sesję giełdową. Ale mamy stronę o wyższym prawdopodobieństwie i tworzymy taką pozycję z tą stroną, która ma nieograniczony zysk z chronionym ryzykiem. Wymaga to określonego czasu, ceny i właściwego wyboru, aby kupić wzmacniacz albo zaoferować Nifty Call lub Put Options w celu zawierania transakcji o opłacalnych opcjach z minimalnym ryzykiem. Również jest bardzo niebezpieczne w handlu Nifty Opcje bez odpowiedniego know-how wzmacniacza. Więc dlaczego don8217t pozostawić niebezpieczeństwa dla nas i wziąć się najbardziej lukratywny margines zysku na rynku akcji. Dowiedz się po interakcji z Rajesh, who8217s bardzo dobre opcje handlowe na Nifty. Był nie tylko zwycięzcą w pierwszym wyzwaniu, ale także w ciągu ponad 100, 20 dni w drugim wyzwaniu. To, co czyni go specjalnym, jest również faktem, że aktywnie działał w ostatnim roku obrotowym w ostatnim roku obrotowym. Edukacja: MTech (Computer Science), IIT Zawód: Handlowy dzień aktywny i inżynier oprogramowania Hobby: tenis stołowy i medytacja Znajdować się po interakcji na 2 sierpnia 2017 Jak to się zaczęło Mam 2 braci i obaj dabble na rynkach akcji i miałem szczęście, że jeden z moich braci głównie inwestuje, a pozostałe opcje handlu aktywnie. Zacząłem dzień kariery na giełdzie w obrocie akcjami z marżą, a także małymi bitami transakcji krótkoterminowych. Więc musiałbym podziękować moim braciom za wprowadzenie mnie na rynki. Jak zacząłeś się początkowo Gdyby na początek kilka szczęśliwych transakcji, ale nigdy nie udało się wygrać, wrzucić moje konto kilka razy w tym procesie. Większość zawodów opierała się na odwadze, a niektóre na wskazówkach podanych w telewizji. Jak udało Ci się kontynuować handel, kiedy zarobiłeś te straty i jak długo miałam dobrą robotę, a to pozwoliło mi pozostać aktywnym na rynkach, dodając kapitału obrotowego z mojego wynagrodzenia pod koniec każdego miesiąca, to był błogosławieństwo w przebraniu. Zacząłem handlować na początku 2005 r., A ta metoda handlu trwała do maja 2006 r., Kiedy nagle spadł na rynek, co było wielkim niepowodzeniem nie tylko w przypadku moich dniowych transakcji, ale także w moich transakcjach dostawczych, które emocjonowałem z paniką. Ten incydent był otwieraczem oka na to, jak handel oparty na wiadomościach, oglądaniu telewizji czy przeczuciu nigdy nie może być opłacalny, chyba że będę miał wiadomości przed wszystkimi innymi. Właśnie wtedy, gdy wprowadzono do analizy technicznej i zaczęło się od nauki świeczników. Kiedy i kiedy dowiedziałem się więcej o analizie technicznej, nagle poczułam, że można mieć systemy oparte na strategiach, które mogą działać jak maszyna do robienia pieniędzy, usuwająca ludzkie emocje. Pomogło również, że byłem dobry w skryptach powłoki i tło automatyki pomógł mi założyć kilka systemów. Można powiedzieć, że odtąd przeanalizowałem ponad 1000 strategii. Tak czyniły te systemy rzeczywiście zarabiają pieniądze. Wyniki te są teoretycznie zarobione, ale gdy są stosowane na rynkach rzeczywistych, nie zrobił tego. Większość wyników opierała się na otwartej cenie, ale otwarta cena, którą widzisz na tym, co można uzyskać podczas handlu na rynkach, ma ogromną odmianę. Do tego dochodzi również poślizg, koszty maklerskie i inne podatki. Osobiście dla mnie systemy oparte na technice didn8217t naprawdę działają dobrze, a także zacząłem studia nad psychologiczną stroną handlu. To, co zacząłem zauważyć, to dlatego, że ludzie stosują podobne strategie analizy technicznej, istnieją pułapki, które można by ustalić (zniewolenie lub byki) wokół ważnych punktów technicznych na rynku. Typowo scenariusze, w których rynek nagle wygląda na uparty w oparciu o popularne wskaźniki i odwrotnie, tylko w celu złapania przedsiębiorców. Więc jakie strategie podążałeś? W tym samym czasie przedstawiłem również Futures i opcje i dowiedziałem się, że lepiej w handlu wewnątrzgodzinnym, a zatem większość moich pozycji nigdy nie została przeprowadzona w ciągu nocy. Początkowo zacząłem szukać planów breakoutów, ale kiedy zacząłem przywiązywać większą wagę do strony psychologicznej, ruszyłem w stronę plamienia pułapek na byki, dostrzegałem rozbieżności, a także mam zastrzeżony wskaźnik oparty na objętości byków na wykresie świecowym. To, przez co od kilku lat obserwuję i robi dobrze dla mnie. Większość moich transakcji to transakcje opcyjne, a więc wraz z przeglądaniem wykresów technicznych, zacząłem też mieszać je ze strategią opartą na otwartym zainteresowaniu, domniemaną zmienność i ceny opcji. Zasadniczo strategia wykorzystująca dane przewiduje, która strona opcji jest przesunięta w górę, zarówno połączenia, jak i stawki, a także najlepsza cena strajku. Ponieważ strategia obraca się wokół obserwujących pułapek lub skewów opcji, jak wspomniano powyżej, zazwyczaj większość transakcji będzie kontraktami trendu. Osobiście uważam, że długie opcje naprawdę dobrze sprawdzają się w takich systemach trendu. Są jakieś zajęcia z żywą jelitą, ale głównie trzymam się zawodów podanych przez system, który podążam. Ale najważniejsze jest zaakceptowanie faktu, że my, jako ludzie, popełniamy błędy i możemy się sprowadzić, warto więc trzymać tylko tyle pieniędzy na swoim koncie obrotu, na które możesz sobie pozwolić na stracenie, zwłaszcza gdy kupujesz opcje. Ale mówią, że nabywcy opcji nie zarabiają, to tylko sprzedawcy, którzy robią dwie rzeczy, które nie robię, podczas gdy opcje handlowe są trzymane w nocy lub handlu w opcji pieniężnej. Kiedy trzymasz opcje przez całą noc, rozkład czasu zdarza się szybciej, a jeśli wykupisz opcje na pieniądze, bezwzględny zwrot, jeśli masz rację w transakcjach, nie jest dużo. Także jedną z rzeczy, których unikam jako kupującego opcji, jest piramida, która jest dodawana do istniejących pozycji otwartych jako i kiedy idzie na moją korzyść. Kiedy kupujesz opcje, walczisz z czasem, wahaniami i ruchami cen, więc ja osobiście nigdy nie polubiłem piramidy i zawsze straciliśmy, kiedy to zrobiłem. Więc nigdy nie noszą pozycji opcji nocnych Są chwile, kiedy robię opcje przenoszenia, ale znacznie zmniejszam rozmiar. Także pozycja opcji przeniesiona nie jest spowodowana stratą, więc przytrzymaj ją do następnego dnia mając nadzieję, że odzyska. To głównie dlatego, że jelita kiedyś mówi, że jest więcej w lewicy handlowej, aby grać. Tylko z opcją na pieniądze To bardzo wysokie dźwignia, czy istnieją jakieś zasady zarządzania finansami Leverage to miecz obosieczny, ale bardzo ważna część działalności. Jedna książka, która była otwieraczem oka dla mnie, była w pozycji Sizing przez Van Tharp. Jeśli chodzi o wielkość kapitału handlowego, podążam za unikalną strategią. Przybieram założony rozmiar obrotu moim kontem na podstawie mojego apetytu na ryzyko, zakładam, że jest to 10 lakhs. Ale to, co faktycznie wprowadzam na moje konto handlowe to tylko 15 z tego, co wynosi 1,5 Rs lakhs i moje maksymalne ryzyko w przeliczeniu na 3 moje założone wielkości obrotu (10 lakhs), czyli 30 000. Ale jak i kiedy jest dochód dodany do 1,5 lakhs Rs, na wielkość handlu idzie dalej niż 3. Zwykle wycofam zyski z konta handlowego, jeśli rozmiar konta sięga od 2 do 3lk, aby przywrócić go do 1,5lks. Ideą zwiększenia wielkości handlowej z zyskami jest umożliwienie możliwości uzyskania wykładniczego powrotu, a także Van Tharp8217s. Mogę powiedzieć, że udało mi się to osiągnąć, ponieważ strategia czasami powoduje ogromne ilości zmienności na koncie handlowym, zwłaszcza tam, gdzie odrobinę pozytywnie się różni. Dziś mogę sobie na to pozwolić, mając poduszkę w pełnym wymiarze godzin, mogę trochę zmienić tę strategię, jeśli będę handlować na pełny etat. Ten sposób zarządzania pieniędzmi dobrze sprawdził się dla mnie, ponieważ handluję głównie z możliwościami pieniężnymi, które mogą szybko uaktualnić się. Moja działalność handlowa trochę wzrasta, gdy rynek zbliża się do wygaśnięcia i jest głównie w opcji Nifty ze względu na wyższą płynność. Co robisz z zyskami, przejdź wydawać To bardzo ważne, aby nie traktować to jako loterii i wydać. Spójrz na to jako zwykły dochód i użyj go do uzupełnienia moich celów finansowych. Również ponieważ jest to drugorzędny dochód dla mnie, to sprawia, że ​​punkt do przydzielenia 20 wszystkich dochodów z handlu z przyczyny społecznej. Twoje ulubione książki Trading to Win by Ari Kijów i większość książek Van Tharp, a zwłaszcza książka o wielkości pozycji. Jakie rady dałbyś innym Nie ma systemu, który może zagwarantować Ci zwrot, w ciągu ostatnich 1,5 lat zysku mój stosunek zwycięzców do przegranych wynosi co najmniej 62 do 38 lat. Ważne jest, aby to zrozumieć, a tym samym odpowiednio zarządzać ryzykiem. Handel polega na budowaniu wygranej na korzyść, a jednym z największych powodów mojej strategii jest posiadanie Zerodhy jako pośrednictwa, w którym nie muszę się martwić o złamanie nawet punktów, podczas gdy handel, a zwłaszcza ogromne ilości oferowanych opcji. Handel jest jak zawód, ludzie biorą to lekko, zwłaszcza z powodu niskiej bariery wejścia. Wystarczy, że dzień8217 zacznie się otwierać konto handlowe i przekaże fundusze, ale jeśli nie jesteś zaangażowany, skoncentrowany, zdyscyplinowany i gotowy, aby spędzić czas na nauce, warto pomyśleć o tym przed wprowadzeniem lub kontynuowaniem handlu, jeśli już zaczniesz być w stanie osiągnąć ten zakładany rozmiar obrotu, w którym mogę zrezygnować z pracy i zostać pełnomocnikiem czasowym. Dzięki, Rajesh, za spostrzeżenia i mam nadzieję, że twój dobry bieg w obecnym 60-dniowym wyzwaniu trwa i wkrótce będzie w stanie handlować na pełnym etacie. Sprawdź innych zwycięzców Proszę znaleźć kilka artykułów naukowych na temat innowacji na rzecz innowacji - cen i innowacyjności na rzecz różnorodności biologicznej, a gdy tylko zdecydujesz się na decyzję o cenie opcji, a gdzie zidentyfikujesz swoją krawędź, możesz zdecydować, czy kupić ITM, bankomaty lub Opcje OTM. Każda ma swoje zalety i wady, jak zostało to wyjaśnione. Artykuły mogą pomóc zrozumieć, jak każdy z parametrów OI, IV i kierunek decyduje o cenie opcji, a następnie możesz zdecydować, który z nich będzie pasował najlepiej do tego, czego szukasz. Najlepsze życzenia pana Rajesh, Gratulacje. Moje pytanie do dowolnego Analityka, Kupiec jest tym, czym jest Pan Shirish 8211 Dzięki za wiadomość Część wstępna odpowiada na pierwsze pytanie pod względem zysków. Oczekiwanie zwrotu stopy wolnej od ryzyka jest o wiele za mało do rozważenia w każdej firmie i zmaksymalizować, że wykorzystujemy siłę napędową. Handel ma być rozpatrywany bardziej przez firmę, a na początek trzeba wystartować tylko z kapitałem, na który można sobie pozwolić. Najprawdopodobniej będzie wiele razy, gdy ktoś zbankrutuje na koncie handlowym i jest ciągłym uczeniem się i wytrwałością i może potrwać kilka lat, zanim można zaryzykować strategię i rynki, które byłyby opłacalne. Pochodne jako sam produkt mają na celu wywarcie wpływu na dźwignię, a tym samym na zarządzanie ryzykiem: nagradzanie staje się częścią działalności handlowej, a celem jest osiągnięcie przynajmniej 4-krotnego poziomu wolnego od ryzyka w ciągu roku. Będąc osobistym kontem handlowym, nie chciałbyś ujawnić wartości bezwzględnej i dlatego powracają do wartości procentowych. Zaczynałem od 1,5 roku i nie byłem pomyślnym przedsiębiorcą. Zawsze kończę marnowanie pieniędzy tylko z powodu tych pułapek. Najczęstszym błędem, jaki zawsze robię, jest przenoszenie pozycji na noc, co dosłownie zabiło mojego konta. Znaleźliśmy system handlowy z powrotem w maju, w którym zarabiałem na osiągnięciu konsystencji, infact i podwoiłem swój kapitał obrotowy w ciągu tygodnia, ale straciłem tempo z powodu złego handlu (w pozycji overnight). Straciłem zaufanie do tego pojedynczego handlu. Ponieważ badałem dużo przez Internet i czytam książki, aby mieć system handlu, który działa na handlu opcjami w ciągu dnia, ale nie znalazłem one. I byłby wdzięczny, jeśli możesz mi pomóc Gdzie powinienem zacząć od i jak zrób swój własny system handlowy. Dziękuję, Naveen REENA JOSEPH mówi: GHANSHYAM SINGH mówi: INSTEAD DOPUSZCZAJĄCEGO 2,5 lub KAŻDEGO ZAKRESU JEST POKONANYM W POSTĘPOWANIU POKÓJ, JEŚLI PODAWAJĄ 10, 15, 20 8212 SEKU NA PUNKTY W STOPU LOKALIZACJI BLOKU TRYBERA BĘDZIE POMOCY. JEŚLI JEST PONIŻSZY 10, 15 PUNKTÓW - (MINUS) STOPLUSZ NA CENĘ, KTÓRĄ ZAKUPIAJĄ RYNKU. JEŚLI JEST SPRZEDAWANE 10,15,82POPOINTY (PLUS) DO NASZEGO CENA ZAKUPIONA BĘDZIE NASZĄ STRATĄ. NIGDY MOŻESZ ZOSTAĆ. Na giełdzie jest jak miecz obosieczny. Jeśli nie mamy odpowiedniej, konkretnej strategii handlowej, nie tylko tracimy cenny czas, ale także naszą Kapitał. Dlatego należy w pełni zatrzymać wszystkie powtarzające się straty. Zamiast zależeć od usługodawców w sposób ciągły, dowiedz się, jak ta niesamowita strategia i handlu z Twoimi heartrsquos treści niezależnie od tego, niezależnie od Lifersquo. Innymi słowy, dowiedz się, jak zdobyć rybę. Opracowaliśmy Innowacyjną, Foolproof dobrą strategię opcjonalną. Strategia jest bezpieczna, solidna i chroni kapitał przed różnego rodzaju ryzykiem związanym z handlem. Na giełdzie, nie dążymy do zysków zysk. Nie chodzi o to, że ich nie dostajemy, ale są niewiele. Utrzymanie na rynku jest ważniejsze, co ostatecznie otwiera drogę do głębokich zysków. Sukces na giełdzie jest bardzo łatwy dla tych, którzy definiują swoje cele. Nasze oczekiwania powinny być zgodne z realiami rynkowymi. Musi być także wymagana wiedza i dojrzałość, aby zrozumieć i zaakceptować to, co oferuje nam giełda. Oczekiwanie na nieosiągalny i nierealistyczny lskorat zwroty zwrotów doprowadzi tylko do rozczarowania i rozpaczy. Po pierwsze, trzeba ocenić apetyt na ryzyko związane z ryzykiem, ponieważ różni się od osoby. Wysokie zyski. Koszt narażenia naszego kapitału na ryzyko rynkowe. Niewłaściwe transakcje i jedna z nich będzie na zawsze i poza rynkiem. Całkowite bezpieczeństwo naszej stolicy (podobnie jak deponowanie naszych pieniędzy w banku), Jednak najwyższe zyski konsekwentnie. Strategia lsquoAmazing Strategyrsquo, którą opracowaliśmy, jest Foolproof i chroni cały kapitał we wszystkich typach rynków --- Bull, Bear, Range-bound i Trend --- Mimo to generuje średnio 8 do 15 średnich miesięcznych zwrotów.

No comments:

Post a Comment